-skapar för att överleva

Kämpa, mitt älskade barn, har jag viskat många gånger i hennes lilla öra. Min dotter drabbades av cancer två år gammal. En lång tid har för henne varit en kamp för överlevnad. När livet varit för tungt för att orka leva, har jag verklighetsflytt till symaskinen, en trogen vän, som finns där när jag behöver, och som utmanar mig att tänka på världsliga saker en stund. Jag är hobbysömmerska, är mamma till två små flickor och en liten bebispojke, och är gift med världens bästa man.

onsdag 9 juli 2014

Nailed it

En lite mindre bra sak med att va kreativ är att det går bananas ibland. Som när jag stod i djuraffären, och såg ett fint hus till marsvinen, och tänkte att jag inte ville betala 139kr för några pinnar, och sen den dumma tanken "hur svårt kan det va?"
Så sågar jag ner en äppelgren och sågar i massa bitar, klipper bort kvistar, borrar hål, letar efter ståltråd osv. This is it. Hitta ett marsvin som vill bo här om du kan :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar