-skapar för att överleva

Kämpa, mitt älskade barn, har jag viskat många gånger i hennes lilla öra. Min dotter drabbades av cancer två år gammal. En lång tid har för henne varit en kamp för överlevnad. När livet varit för tungt för att orka leva, har jag verklighetsflytt till symaskinen, en trogen vän, som finns där när jag behöver, och som utmanar mig att tänka på världsliga saker en stund. Jag är hobbysömmerska, är mamma till två små flickor och en liten bebispojke, och är gift med världens bästa man.

torsdag 1 oktober 2015

Återbruk

Återbruk inspirerar mig. Ta till vara. Redan när jag köpte den här burken med nötter på ett litet arabiskt livs, såg jag framför mig att den skulle bli förvaring.
Så nu har stickorna ett bra ställ i hyllan!
Inrullad i tyg, med ett bomullsband runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar